Subject: Selgitustaotlus [Sorainen-LEGAL.FID1973658]
From: "Karin Madisson | Sorainen" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Cc: "Kristi Tammiku | Sorainen" <[email-masked]>,Paul Künnap | Sorainen <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 11:45:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Andmekaitse Inspektsiooni esindajad,

Edastame oma kliendi Siemens Osakeyhtiö Eesti filiaali (registrikood:
11712011) nimel selgitustaotluse.

Täiendavate küsimuste korral oleme hea meelega nõus neile vastama.

Lugupidamisega

Karin Madisson

Karin Madisson

Partner, vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 479 441 | T. +372 6 400 934
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.